[INFO] Opinie o ASO w Trojmiescie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • progressowy
    Rider
    • 2008
    • 453

    #26
    Byłem się pytać wczoraj na Żuławskiej w Elblągu kiedy otwierają. Za dwa tygodnie oficjalne otwarcie salonu i serwisu.
    Może będą jakies gratisy dla pierwszego klienta??
    Już odebrane A3 TFSI limuzyna

    Komentarz

    • _I_C_E_
      Classic
      • 2008
      • 28

      #27
      chłopaki a ile kosztuje tak średnio np u Grobla pierwszy przegląd w Occi Tour 1.9 tdi?
      Filtry, oleje, aku, żarówki, FB http://www.facebook.com/pages/Filtry...23022111087185 lub http://www.filters.com.pl

      Komentarz

      • krzys301
        Ambiente
        • 2007
        • 244
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #28
        i sie potwierdzilo, to co mi nie zrobili u Plichty i Postka w Elblagu, zrobili u Gramatowskiego

        Komentarz

        • piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #29
          Zamieszczone przez krzys301
          o co mi nie zrobili u Plichty i Postka w Elblagu, zrobili u Gramatowskiego
          a co konkretnie zrobili?
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz

          • sew1981
            RS
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2009
            • 10917
            • Fiat

            #30
            krzys301, piotrek_gdy.....jak chcecie zmieniać rozrząd przy 150 tysięcy dopiero...to "wszystkiego najlepszego" - przepraszam za złośliwy ton :diabelski_usmiech
            ale przecież w polskich warunkach drogowych to zdecydowanie przegięcie. Nie ufam ASO i tam nie jeżdze, ale profilaktycznie bym wymieniał co 90 tysięcy rozrząd, a nie czekał aż pęknie

            Komentarz

            • piotrek_gdy
              RS
              • 2008
              • 7723
              • Volkswagen
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #31
              sew1981, a co maja polskie warunki drogowe do rozrządu?
              to nie zawieszenie
              poza tym skoro producent produkuje auto na Polskę i zaleca wymiane rozrządu co 150tkm to czemu nie?
              płyn hamulcowy też wymieniasz co 3 miesiące- no bo patrząc na twoje rozumowanie są polskie warunki drogowe? czy raczej co 2 lata tak jak zaleca producent? a może wogole nie wymieniałeś?
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz

              • jago7270
                Elegance
                • 2008
                • 815

                #32
                piotrek_gdy tutaj z sew1981 się zgodzę w jednej kwestii-wymiana co 90tkm,ale każda następna, począwszy od tej pierwszej,bo co innego jak coś jest założone fabrycznie a co innego jak zakładasz coś co nie wiadomo ile leżało w magazynie i w jakich warunkach,nie wspominając o modzeniu :szeroki_usmiech
                Jacek

                Komentarz

                • marlej108
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 4976
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                  #33
                  witam,

                  ja serwisuje Fabke w Skoda Groblewski i jak na razie nie narzekam.

                  mam rabat 10 % i (odpukac) nic nie zepsuli z tym ze mialem dopiero dwa przeglady po 15kkm i 30kkm

                  w kazdym razie moge ich polecic :-)

                  jedyny minus to ze zeby sie tam kawy napic czekajac na naprawe... trzeba miec dwa zlote (bo zrobili platna) i jest to nieco absurdalne....
                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                  Spalanie - Motostat.pl

                  Komentarz

                  • piotrek_gdy
                    RS
                    • 2008
                    • 7723
                    • Volkswagen
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                    #34
                    jago7270, dlatego dla mnie sensownym rozwiazaniem jest 120Tkm,
                    chociaż pewnie w większości aut sprowadzonych z zagranicy rozrząd i inne eksploatacyjne wymiany odbywają się wg wskazań producenta- nie wierzę aby jakis niemiaszek, francuz że wogóle o wlochu nie wspomnę wywalał kasę albo wychylal się żeby wcześniej cos zrobić niż producent zaleca
                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                    Komentarz

                    • Jaras E21
                      Drive
                      • 2008
                      • 51

                      #35
                      moja octa została zakupiona jeszcze u błażewicza. i była tam "serwisowana" przez pierwsze 3 lata.

                      przy każdym przeglądzie wymieniano sworzeń pasażera.
                      kiedy sam zabrałem sie za auto jednoznacznie stwierdziłem ze nigdy go nie wymieniano.
                      pierwszy rozrząd tez był u nich robiony. nie wspomne ze trzeba było po tej robocie ustawiać ponownie kąt wtrysku.


                      teraz od góry do dołu swoje i inne auta robie sam. nigdy więcej nie zawitam w jakimkolwiek ASO. dla mnie to banda partaczy bo nawet stanu oleju nie potrafią upilnować.
                      E21 335csi reconstruction in progress ;]
                      Alfa 155 2.0 ts 16V swap.
                      octavia-dupowóz ;] arl turbo +soft made by soft- car

                      Komentarz

                      • marlej108
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 4976
                        • Octavia III (5E3)
                        • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                        #36
                        Jaras - a prowadzisz warsztat w 3miescie? jesli tak to gdzie? i czy dla OCP jakas znizka?
                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                        Spalanie - Motostat.pl

                        Komentarz

                        • krzys301
                          Ambiente
                          • 2007
                          • 244
                          • Octavia I (1U2)
                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez piotrek_gdy
                          Zamieszczone przez krzys301
                          o co mi nie zrobili u Plichty i Postka w Elblagu, zrobili u Gramatowskiego
                          a co konkretnie zrobili?
                          chodzilo o luz na kolumnie, stuki w kierownicy , przy pokonywaniu , np torow.
                          obecnie po wymianie czuje , ze faktycznie mam nowy samochod.
                          Wczesniej wsiadajac do Skodziny czulem sie jak w swojej bylej Corsie, ( co miala z 280 tys km, choc na liczniku 80 tys km).

                          Komentarz

                          • Goszu
                            Drive
                            • 2008
                            • 71

                            #38
                            gdansku na grunwaldzkiej ( Plichta )
                            to chyba najgorszy (opr Grobla) z 3miejskich serwisów
                            nie wiem czy najgorszy, ale każdemu o zdrowych zmysłach
                            i bez zapędów samo(i auto)bójczych szczerze odradzam się zbliżać
                            do tej bandy krętaczy i partaczy!

                            Komentarz

                            • sew1981
                              RS
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2009
                              • 10917
                              • Fiat

                              #39
                              piotrek_gdy, własnie o to mi chodzi z tymi "polskimi warunkami", że generalnie drogi są u nas bardziej różnorodne niż np. w niemczech (więcej autostrad itp.) - silnik więc pracuje troche inaczej, jest bardziej obciążany..a poza tym każdy normalny mechanik powie, że pasek ma prawo się zerwać (nawet, jak wygląda w miarę ok) i wtedy zonk....lepiej wymienić co 90 niż poźniej zbierać na pół silnika, bo nikt Ci nie odda za tę awarie po gwarancji. w 2.0 tdi podobno można co 120, ja w 1.9 wymieniam co 90 tysi, choć nie wiem czym technologicznie te paski w tych silnikach się różnią.

                              Komentarz

                              • piotrek_gdy
                                RS
                                • 2008
                                • 7723
                                • Volkswagen
                                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                #40
                                Zamieszczone przez sew1981
                                w 2.0 tdi podobno można co 120
                                sew1981, w 2,0 BKD w zależności od VINu co 150Tkm
                                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                Komentarz

                                • redziak
                                  Classic
                                  • 2010
                                  • 22

                                  #41
                                  Odnośnie wymiany rozrządu. Producent dopuszcza eksploatację rozrządu do 120 ,150 czy 180 tys km ale jest jedno ale. Przy serwisie na 90 tys ASO jest zobowiązane ocenić pasek i dopuścić lub nie do dalszej eksploatacji. Wszystko fajnie jak jest to w ramach trwania gwarancji, natomiast po jej upływie to ASO odpowiada za dalszą eksploatację i jak się coś stanie np. przy 120 000 nie na gwarancji to nikt wam nie pomoże.
                                  Co więcej instrukcja naprawy mówi że aby ocenić pasek należy go zdemontować i obejrzeć ???!!! Wiadomo że po demontażu nie zamontujesz starego paska nawet jak będzie ok. Troche to kwadratura koła ale tak jest.

                                  Komentarz

                                  • Kicer
                                    Ambiente
                                    • 2011
                                    • 217

                                    #42
                                    Karta przeglądowa na 90 tyś ma taki punkcik : sprawdzić pasek rozrządu i ewentualnie zakwalifikować do wymiany (no jakoś tak) I jak mechanik powie że jest ok a za 5-10 tyś pasek pęknie bo kierowca przesadził to kto za to beknie? Pewnie że mechanik... Bo przecież nie właściciel albo gwarant. Tak więc żeby mieć czyste sumienie pytają wymienić? nie?
                                    Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                                    Komentarz

                                    Pracuję...